About Us

Romance-Ku Ingin Kamu

Selasa, 15 Februari 2011

JaLaN2 bErSaMa FaMiLy My hUbBy


pada 27 DiSeMbEr 2010, jam 12.30 tgah hari sampai tempat yg di tuju.. aku bersama keluarga my hubby g air terjun ape ntah namenya beramai2. al maklum ar first time g kl name tempat pon tak tau, mkn taulah hehehe. sejuk giler, air dah macm teh ais huhuhu.. ape pon aku tetap happy. first time bersama dengan orng tersayang.. family hubby aku very2 sporting.. tak taulah nak kate ape lagi.. besh giler. mummy msk ikan keli sambal, sayur, telur hancur.. kak ana bawak nasi goreng.. aku plak tukang makan, sebb aku suke mkn.. bab2 mkn aku no1 btu, kayu, pasir je aku tolak hehe. tapi jambu batu , ubi kayu , gula pasir layannnnnnn..



















farrah anak kak ana
















































aku n my hubby .. sayang my hubby sgt2








genting view resort




pas g air terjun g naik genting plak.. jauh pejalan luas pemandangan.. jalan2 cari pasal huhuhu




























































gayat sey naik benda ala nie cable car.. kete tak de tayar tapi ade roda. rodanya kat atas hehe. menggigil


















































cejuknya...




































































































0 bagi strawberry:

Catat Ulasan

❤ MY ANNYVERSARY ❤

Daisypath Anniversary tickers
PUSH

close