About Us

Romance-Ku Ingin Kamu

Selasa, 8 Februari 2011

SuRpR!Se fROm mY hUbBy

14 JULAI 2010
first time jumpe mcm tak percaya dapat bunga.. al maklumat ar cinta Fb.. first time nak jumpe btul kew dia nak jumpe, btul kew nie orngnya.. nak nangis pon ade terharu giler. tapi sedih jew 24thun first time dapat hehehe.. tq my hubby


03 SEPTEMBER 2010
yang nie time majuk.. hahaha majuk pon dapat bunga.. mcm tak caya trus dtg dari kl nak pujuk punya pasal..


14 NOVEMBER 2010

pejam celik, pejam celik aku disunting oleh si kumbang idaman ku.. beshnya asyik dapat bunga jew..(jgn jeles) hehehe


bunga nie yg paling wat aku terkejut gile.. tak de angin, ribut taufan.. dah terpacak kat dalam kedai.. time tue aku ngan fifah.. aku kat dalam tgh wat speck, si fifah pon berkate " kak mai ade orng nak jumpe " aku keluar tgk my hubby sampai, mmg terperanjat beruk.. mane tak nya aku tanya my hubby kat mane dia kate nak online FB haha .. time tu kedai optometri izan bau harum semerbak gara2 bunga nie..


tak sangka my hubby akan poskan ubat time aku demam, batuk n selsema..

tq my hubby amik berat tentang diriku


0 bagi strawberry:

Catat Ulasan

❤ MY ANNYVERSARY ❤

Daisypath Anniversary tickers
PUSH

close